אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר בדק בית - גלאור מהנדסים -

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר בדק בית - גלאור מהנדסים -

אתר בדק בית - גלאור מהנדסים - , תחומי התמחות


תחומי התמחות:
בדק בית היא בדיקה הנדסית של כל מבנה קיים, שמטרתה לאתר פגמים וליקויים בו. זוהי בדיקה שנותנת לקונה הפוטנציאלי תמונה עדכנית ומקיפה אודות מצב המבנה שברצונו לרכוש ותוצאותיה מהוות פרמטר מרכזי בקבלת ההחלטה בנוגע לרכישה.
לגלאור מהנדסים יש ניסיון עשיר בביצוע בדיקות בית – 20 שנים בהן בדקו אנשי החברה אלפי דירות. אין מיומנים מהם בביצוע בדק בית לכל לקוח, וזה היתרון הגדול של החברה.

בדק בית הוא בדיקה מקיפה, אשר בודקת לעומק את המצב הפיזי של הבית על כל חלקיו: תקרות, חלונות, שלד וכדומה. דו"ח של בדק בית מכיל מידע מפורט אודות ליקויי בנייה, יחד עם פירוט התיקונים הדרושים. בדק בית הוא תהליך בסיסי ומאוד מומלץ בעת קניית בית. זוהי הדרך האחראית והיעילה ביותר להבטיח שאיכות החיים בביתכם החדש, תהיה הגבוהה ביותר שניתן.

בדק בית של חברת גלאור מהנדסים מתבצע על ידי מהנדס בניין מומחה, כדי להבטיח שהתהליך יבוצע באופן היסודי והאמין ביותר. המהנדסים שמעסיקה חברת גלאור מהנדסים ממונים מטעם בתי המשפט, ויש להם ניסיון מוכח בהופעה בדיונים משפטיים ובמשרדי המפקח על המקרקעין.
יתרון נוסף של גלאור מהנדסים הוא הציוד האלקטרוני הדיגיטלי שאנשיה מפעילים במסגרת בדק בית, לאיתור רטיבות וליקויי בניה. החברה מקפידה על רמת שרות גבוהה, זמינות ומהירות ביצוע.

 תמונת אתר בדק בית - גלאור מהנדסים -

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007