אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר תנופת ביטחון בע"מ momentum of security

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר תנופת ביטחון בע"מ momentum of security

אתר תנופת ביטחון בע"מ momentum of security , תחומי התמחות


תחומי התמחות:
חברת תנופת ביטחון בע"מ הינה חברה הנותנת שירותים בתחום הביטחון ואבטחה. אצלנו תוכל למצוא את כל פתרונות המיגון והאבטחה, החל מאבטחה אנושית בכל הרמות ועד המיכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, לבית ולעסק, תחת קורת גג אחת. עובדי החברה הינם אנשים אמינים ומקצועיים העוברים סלקציה קפדנית וממויינים ע"י מחלקת כח אדם של החברה.כל עובד מותאם באופן אישי למקום בו הוא הכי מתאים לעבוד עפ"י הקריטוריונים הנדרשים בכל מקום עבודה. בחברתנו תוכל למצוא שירותים כגון:
שמירה ואבטחה- מאבטחים בכל הרמות, סיורים רכובים (שמירה כפרית), שמירה על יישובים, שמירה על מתחמים (מתחמי קניות, איזורי תעשייה וכו'), מאבטחים בכניסות לבנייני משרדים, שמירה על מפעלים, מאבטחים לטיולים+חובשים לליווי טיולים, שמירה על בתים פרטיים, עסקים קטנים, בתים משותפים ועוד. כל זאת נעשה תוך פיקוח צמוד של החברה על עובדיה.
מערכות מיגון- התקנה, תיקון שידרוג וייעוץ של מערכות מיגון לבית ולעסק. אצלנו תמצאו את כל מגוון מערכות האבטחה והבטיחות גילוי פריצה, אש, עשן וגז וכן כמובן בקרי כניסה ומצלמות לשליטה טובה יותר בעסק. מצלמות יום ולילה, מצלמות מוסלקות ושאר סוגי המצלמות בכל הסוגים, צורות, גדלים, צבעים ואיכויות שיש בשוק.
מנעולנות- פריצה, תיקון, החלפה ומכירה של מנעולי דלתות בכל שעות היממה.
ניקיון ואחזקת מבנים- נקיון משרדים, מחסנים, מפעלים, מתחמי ייצור, עסקים קטנים ובתים פרטיים.החברה מעסיקה מנקות אמינות וחרוצות. החברה מצויידת במכונות שטיפה חדישות ומקצועיות, תעשייתיות וביתיות ויחד עם חומרי ניקוי איכותיים, מספקת החברה שירותי ווקס ופוליש לכל מקום.
שרותי כח אדם- על מנת לתת שירות מלא ומקיף לכלל לקוחותינו אנו משתדלים ליהיות קשובים לצורכי הלקוח ולעזור בעת הצורך במציאת כח אדם מתאים אמין ויעיל שיענה על צורך עכשווי בעובד.
מגוון השירותים המסופקים ע"י החברה מציעים כמעט לכל לקוח אפשרות התקשרות בכל תחום של קבלת שירות חיצוני.

החברה מיישמת ניסיון עשיר ורב של בעליה ומנהליה בתחומים הנ"ל,והלקוח-מקבל השירות, עומד בראש סולם נתינת השירות לשביעות רצונו המלאה.כל זאת נעשה במקביל ליצירת הרגשת הזדהות של העובדים עם מקום העבודה לצורך קבלת הרמוניה בעבודה ומתוך אמונה שעובדים מרוצים יבצעו את עבודתם נאמנה.
החברה מקיימת ערוץ תקשורת ישיר בין הלקוח למנהלי ומפקחי החברה-24 שעות ביממה, לצורך פתרון מעיות בזמן אמת ומתן מענה לכל בעיה שמתעוררת.
"תנופת ביטחון" בע"מ תשמח לצרף גם אותך, לקוח נכבד למעגל לקוחותינו המרוצים שכבר מקבלים מאיתנו שירות, ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונך המלאה.

ברגע הקובע אנחנו איתך.




 תמונת אתר תנופת ביטחון בע"מ momentum of security

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007