אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר נטמישן Netmission

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר נטמישן Netmission

אתר נטמישן Netmission , תחומי התמחות


תחומי התמחות:
Netmission הוקמה ומנוהלת ע"י ליאת גולדשטיין, הנדסאית תוכנה ומוסמכת לניהול בסיסי נתונים אורקל (Oracle DBA) , בעלת נסיון של שנים בתחום הפיתוח והאינטרנט, וכן באפיון ופיתוח אתרי אינטרנט מסוגים שונים, לעסקים וחברות.

ב- Netmission בונים אתרים אפקטיביים, לעסקים שמעוניינים להגדיל רווחיות דרך חשיפה נכונה בעולם האינטרנט.

ניתוח הפוטנציאל השיווקי – הניסיון העשיר והמגוון בעבודה עם עסקים קטנים וגדולים, מתורגמת ליכולת לנתח את הפוטנציאל השיווקי באינטרנט של כל הפעילויות, השירותים והמוצרים הקיימים בעסק. על סמך הניתוח, נבנה אתר אפקטיבי המאפשר חשיפה נכונה לכל המוצרים והשירותים הרלבנטיים.
בניית אתר אפקטיבי מאפשרת לעסק שימוש בכלי שיווקי עוצמתי, למשיכת לקוחות וחשיפה נכונה באינטרנט.

עיצוב אתרים – תומך במסרים השיווקיים המרכזיים של העסק, ומעוצב בהתאמה אישית עבור כל לקוח. עיצוב ייחודי משאיר את הגולש זמן רב יותר באתר, וחושף אותו למסרים והייחודיות של העסק.

בניית אתרים – בניית אתרים תדמיתיים, חנויות, מאגרי מידע ועוד, הכוללים ממשק ניהול ידידותי ופשוט להפעלה, לשליטה מלאה על עדכון עצמי של התכנים באתר. האתרים נבנים בהתאמה אופטימאלית לקידום במנועי החיפוש השונים.

באנרים וסרטוני פלאש – ניתן להזמין באנרים וסרטוני פלאש מקוריים ומעוררי עניין לקידום האתר, ולשיווק העסק באתרים אחרים. עיצוב מקורי ומסר שיווקי ממוקד מושכים לקוחות נוספים לאתר, ומאפשרים חשיפה נוספת למסרים והייחודיות של העסק.

דפי נחיתה – עמודי מכירה ממוקדים המיועדים לקידום מבצע, שירות או מוצר ספציפיים שברצוננו להראות ללקוח. בעמוד הנחיתה ניתן להוסיף מקום ללקוח להשאיר את פרטיו לצורך יצירת קשר וקבלת פרטים נוספים.
לבעלי אתרים מומלץ לעיתים לבנות דפי נחיתה כדי לוודא שהלקוח מגיע למקום שרצינו במקסימום חשיפה, ומי שעדיין מחוסר אתר יכול להשתמש בדף הנחיתה כתחליף זמני לאתר כדי ליצור נוכחות ראשונית באינטרנט.
האתר שלך, זו המשימה שלנו!

 תמונת אתר נטמישן Netmission

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007