אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

 

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר לתמיד אתר הנצחה letamid

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר לתמיד אתר הנצחה letamid

אתר לתמיד אתר הנצחה letamid


לזכור את הרגעים הנפלאים
מחשבה אחת עמדה לנגד עינינו כשתיכננו את אתר ההנצחה לתמיד: איך נזכור, בצורה מכובדת ולאורך ימים, את יקירינו שאינם עוד איתנו. נכון, אנחנו הולכים לבתי הקברות, אנחנו יושבים שבעה, אנחנו נפגשים באזכרה. אבל חסר לנו משהו זמין, שאפשר, לפתע פתאום, ללא כל הכנה מוקדמת, ללחוץ על הכפתור ולהגיע אליו, ולזכור שוב ושוב את הרגעים הנפלאים. להתרפק, לבכות, לצחוק, להתגעגע.

ידידותי למשתמש ומאיר עיניים
זהו אתר ההנצחה לתמיד. תקופה ארוכה תיכננו אותו, התלבטנו, למדנו, חשבנו על כל פרט, על כל כפתור, על כל פיסת עיצוב. רצינו שהוא יהיה קל לגלישה, ידידותי למשתמש, ומאיר עיניים. שלא תהיה בו אווירה של עצב, שאותו אנחנו חווים ממילא, אלא של זכרונות מתוקים שמעלים פה ושם חיוך, של רגעי קסם שכל כך טוב להעלות אותם.

קחו אותו והכינו גל-עד
והאתר הזה הוקם בשבילכם. קחו אותו והכינו גל-עד ליקירכם, עם אלבומי התמונות, עם ההספדים, עם התנחומים, עם הפרחים והנרות. קחו אותו והקימו מצבה לתמיד, כדי שתמיד תוכלו, בלי הכנה מוקדמת, להיכנס אליו, אתם, בני המשפחה והחברים.

כלים נוחים לשירותכם
באתר לתמיד הוספנו גם כמה כלים נוחים לשירותכם: פורום זיכרון, בו תוכלו לשוחח ולהעלות דברים און-ליין לזכר יקירכם עם הקרובים והחברים. פורום לתמיד, בו תוכלו לשוחח עם גולשים אחרים, להתייעץ, לחלוק ולפרוק. רשימת תפוצה, באמצעותה תוכלו לשלוח אוטומטית במייל הודעות הקשורות למועדי אזכרות, פורומים זיכרון וכד` ונותני שירותים, שם תוכלו למצוא בוני מצבות, חנויות פרחים, רבנים וכד`.


גם הם וגם אנחנו לשירותכם. לתמיד.

 אתר לתמיד אתר הנצחה letamid

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007