אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

 

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר מסנג'ר אקספרס שליחויות Messenger Express

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר מסנג'ר אקספרס שליחויות Messenger Express

אתר מסנג'ר אקספרס שליחויות Messenger Express


שליחויות ירוקות

איך לא חשבו על זה קודם?
שליחויות ירוקות, הן ללא ספק המצאה שבה כל הצדדים מרוויחים: אתה- הלקוח, אנחנו- חברת השליחויות והסביבה, שבה כולנו חיים.
במסנג'ר אקספרס אנחנו דואגים גם לך וגם לסביבה שלך ושלנו, ולכן אנחנו מבצעים את השליחויות שלנו באמצעות אופניים חשמליים.
אופניים חשמליים הם אופניים רגילים לכאורה, שאליהם מוצמד מנוע חשמלי, המאפשר לשליח להגיע במהירות ממקום למקום. בכל הערים הגדולות בעולם, אלו הבנויות על מישור, חברות שליחויות ענקיות משתמשות באופניים חשמליים, על מנת לבצע את השליחויות של לקוחותיהן. ולראשונה, גם בישראל ניתן להינות מהיתרונות הרבים שיש לשליחויות הירוקות להציע.

הרווח שלך
מהירות- בתוך הערים ובשטחים בנויים, אופניים חשמליים מגיעים למהירות ממוצעת של רכב ולעתים אף יותר, כי אין בעיות של פקקים או חניה.
איכות ואמינות- לא כל אחד יכול להיות שליח כשמדובר באופניים. השליחים שלנו איכותיים, אדיבים ודואגים לאיכות הסביבה. אתה יכול להיות בטוח שהמשלוח שלך נמצא בידיים טובות.
מחיר – מחיר אטרקטיבי עבור השליחויות שלך.
הסביבה – כשאתה משתמש בשירותינו, אתה תורם באופן פעיל לצמצום כלי הרכב ולשמירה על איכות הסביבה. הסביבה שבה אתה חי ועובד.

הרווח שלנו
הרווח שלנו דומה מאד לרווח שלך...
מהירות - שליחים על אופניים חשמליים הם שליחים מהירים, ולכן אנחנו יכולים לבצע מספר רב של שליחויות, מעל לממוצע הנהוג בחברות שליחויות.
איכות ואמינות – השליחים שלנו ספורטיביים, נמצאים בכושר טוב ומזדהים עם הערכים שלנו: אמינות, מהירות ושמירה על איכות הסביבה. אלו לא שליחים שאפשר למצוא בכל מקום...
מחיר – מכיון שאין לנו עלויות של דלק/דיזל, אנחנו יכולים להציע לך ולכל לקוחותינו, הקבועים והמזדמנים, מחיר אטרקטיבי במיוחד, מה שהופך אותנו לאטרקטיביים.
הסביבה – הסביבה חשובה לנו, את זה בוודאי כבר הבנת, אבל לא רק הסביבה, אלא גם אתה. בעצם כשאנחנו נותנים לך שירות, אנחנו מסייעים לך לתרום לאיכות הסביבה. הסביבה של כולנו.

הרווח של הסביבה
הערים הגדולות, בעיקר באזור גוש דן, סובלות מזיהום אוויר ומפיח. השימוש באופניים חשמליים, לצורך ביצוע שליחויות, מצמצם את השימוש בכלי הרכב (קטנועים ומכוניות) בתוך הערים וביניהן, אינו מזהם את הסביבה, אינו מייצר רעש ומקדם את תרבות הרכיבה על אופניים. אופניים חשמליים הם המצאה ישנה וכבר בסוף המאה ה- 19 הם נרשמו כפטנט בארה"ב. משנות התשעים הם הפכו לטרנד לוהט ובכל הערים הגדולות והשטוחות בעולם, צצו חברות שליחויות המשתמשות באופניים חשמליים. כעת, גם ישראל מצטרפת למאמץ העולמי לשמירה על איכות הסביבה בתחום השליחויות.

לכן שליחויות עושים רק במסנג'ר אקספרס- כי יש לנו סביבה אחת, ואין אחרת.

מסנג'ר אקספרס- דואגים לך ולסביבה - 03-6449977

 אתר מסנג'ר אקספרס שליחויות Messenger Express

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007