אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

 

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר דיאנה רום diana rom

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר דיאנה רום diana rom

אתר דיאנה רום diana rom


מיכל מטפלת בנשים בגילאי השלושים פלוס, עשור המאופיין בשינויים הורמונאליים שמשפיעים על העור (פיגמנטציה, הופעת קמטים, שינויים במרקם העור), בשל מגוון סיבות, החל מהריונות ולידות, שינוי באורח החיים, שילוב בין משפחה לקריירה ועוד. מיכל אחראית גם על תחום האיפור; איפור כלות, איפור יופי ואיפור קבוע, ומעבירה סדנאות אישיות וקבוצתיות. את הידע הרב בתחום רכשה מיכל כשהייתה חלק מצוות המאפרות המוביל של "בית הספר לאיפור של עדה לזורגן", איתה גם עבדה בהפקות אופנה רבות בטלוויזיה ("כוכב נולד", קליפים לערוץ 24 ועוד). בנוסף הייתה חלק מצוות ההדרכה שלימד קורסים של איפור מקצועי, איפור דיילות אוויר של אל על וכו'.
שלומית משמשת כאסיסטנטית צמודה לדיאנה וכן אחראית על הטיפול בדור הצעיר - בני נוער עם בעיות אקנה, שיעור יתר והתופעות השונות שמלוות את גיל ההתבגרות, וכן אחראית על תחום הסרת שיער בטכנולוגיות מתקדמות, כולל טכנולוגיתIPL .

לפני כמה שנים, החליטו השלוש לממש את אהבתן ליופי גם בתחום האופנה, ופתחו בוטיק אופנה ללקוחותיהן, בו בגדים בייבוא אישי מאיטליה ומצרפת ובגדי מעצבים מקומיים נבחרים. בנות Diana Rom-House Of Beauty מספקות חבילת 'feel good' מושלמת, כך שכל לקוחה יוצאת עם חווית חושית שלמה הכוללת את הפנים ואת החוץ.

 אתר דיאנה רום diana rom

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007