אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

 

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר עולם הקריוקי Karaoke World

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר עולם הקריוקי Karaoke World

אתר עולם הקריוקי Karaoke World


עולם הקריוקי מתמחה בהפעלת קריוקי לכל הגילאים. בין אם מדובר בילדים, חבר'ה צעירים, ואפילו אם אתם מבוגרים, לנו יש את הניסיון, המוניטין, הידע והציוד מחזית הטכנולוגיה להפוך את אירוע הקריוקי שלכם, לחוויית קריוקי בלתי נשכחת ולהעניק לכם אירוע מעולם אחר.
מאחורינו מאות אירועי קריוקי הכוללים ימי הולדת, מסיבות הפתעה, ערבי גיבוש לחברות, קייטנות, בתי ספר, ערבי קריוקי פרטיים, ועדי עובדים, בר/ת מצוות, בריתות ועוד.
החברה מחזיקה את מיטב מפעילי הקריוקי, המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום. הערב עצמו מתבצע תוך כדי הנחייה של צוות מפעילים מקצועי.
את ערב הקריוקי, ניתן לבצע בכל מקום שתבחרו. בין אם מדובר בבית פרטי, בניין קומות, משרדי חברה, שטח פתוח, אנו יודעים להתאים את הציוד הנדרש על מנת להפיק את האיכות הטובה ביותר. בערב עצמו אתם נהנים מהציוד האיכותי ביותר הכולל מקרנים איכותיים, מגברים מקצועיים, רמקולים, עמדות מדיה סנטר ומיקרופונים אלחוטיים. לבחירתכם מבחר של למעלה מ- 1,000 שירי קריוקי מכל הזמנים לרבות קריוקי ים תיכוני, קריוקי ארץ ישראלי, קריוקי שירי ילדים, קריוקי לועזי ועוד. אנו מתעדכנים באופן קבוע בלהיטי הקריוקי החדשים שיוצאים אל השוק.
מתלבטים? מהססים? לא בטוחים איך להריץ את האירוע שלכם ? - הינכם מוזמנים להתקשר ולקבל הכוונה וייעוץ מקצועי בחינם.

 אתר עולם הקריוקי Karaoke World

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007