אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

 

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר מכון איזונים - טיפול זוגי, אישי ומשפחתי izoonim

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר מכון איזונים - טיפול זוגי, אישי ומשפחתי izoonim

אתר מכון איזונים - טיפול זוגי, אישי ומשפחתי izoonim


לאורך מעגל החיים, אנו מתנסים במעברים ושינויים אשר חלקם צפויים וידועים מראש: יציאת הילד מהבית לגן, גיוס לצבא, נישואין ועוד, וחלקם פתאומיים ומחייבים אותנו להסתגל אליהם במהירות כמו: פיטורין, מחלה, גירושין וכד'.

השינויים - הצפויים והפתאומיים - מאלצים אותנו להתמודד מול משימות ודרישות רבות, ולהשקיע מאמצים רבים על מנת להצליח לעמוד בהן. אנו עלולים להיקלע למשבר רגשי כאשר אנו חווים רמה גבוהה של לחצים וחשים כי אין בכוחנו להתגבר עליהם בכוחות עצמנו.

במשבר ושינוי טמון סיכון, אך גם סיכוי. אנו מאמינים כי ניתן לצמוח ולהתחזק מתוך התנסויות הללו. אנו מציעים ייעוץ ליווי ותמיכה, לכל אדם המרגיש שיוכל להפיק תועלת מתהליך זה, תוך מתן כלים שיסייעו בהתמודדות יעילה ופונקציונלית עם הקשיים שהוא חווה.
צוות המכון מנוסה מאד וערוך לטפל במגוון רחב של מצבי חיים מורכבים, מקצתם מופיעים באתר, ולאחרים יינתן טיפול על פי סוג הבעיה או הקושי.

הטיפול והייעוץ יכול להינתן באופן אישי, זוגי, משפחתי או קבוצתי, זאת בהתאם לתוכנית הטיפול הנקבעת בשיתוף הפונים והערכתנו המקצועית. כמו כן אנו עובדים בשיתוף אנשי מקצוע נוספים: פסיכולוגים, פסיכיאטרים, רופאים וכד', ובמידת הצורך ניתן לקבל ייעוץ והכוונה לפי סוג הבעיה ודרך הטיפול. עוד ניתן לקבל במסגרת המכון חוות דעת פסיכוסוציאליות, פסיכולוגיות וכן אבחונים פסיכודיאגנוסטיים לילדים ומבוגרים.
נציגי המכון נמצאים ב: תל אביב, ירושלים (בית הכרם ומבשרת), רעננה, רחובות, מודיעין, יהוד, חדרה (שדות ים) וחיפה.

צוות המכון מחוייב לסודיות מוחלטת, ומידע על הטיפולים אינו מדווח לגורמים חיצוניים, בכלל זה קופ"ח, חברות ביטוח וכד', זאת בכפוף לחוק.

 אתר מכון איזונים - טיפול זוגי, אישי ומשפחתי izoonim

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007