אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

 

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר רונית לוי-תלמי, מאמנת אישית Ronit Levi-Talmi, Coaching

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר רונית לוי-תלמי, מאמנת אישית Ronit Levi-Talmi, Coaching

אתר רונית לוי-תלמי, מאמנת אישית Ronit Levi-Talmi, Coaching


שמי רונית לוי-תלמי, נשואה מתוך בחירה ואהבה גדולה לנכה צה"ל עיוור ואם לארבעה. חונכתי על ערכי אהבת האדם באשר הוא, על עזרת הזולת, על סובלנות ותרומה לחברה ללא תנאי.

בוגרת לימודי אימון בבית הספר למקצועות האימון "גומא", מתמחה בקורס למאמנים בכירים ולימודי אימון למשפחות, בוגרת קורס דמיון מודרך אצל ד"ר נימרוד שיינמן במרכז ללימודי גוף-נפש ומתמחה בקורס אימון קו-אקטיבי ב-CTI. חברה בלשכת המאמנים בישראל.

כדי לממש את אחד הערכים החשובים, התנדבתי במחלקת אונקולוגית ילדים בתל השומר והנחיתי הורים של ילדים חולי סרטן באמצעות דמיון מודרך. כמו כן, התנדבתי בבית דרור, בית זמני לנוער קהילת הלהט"ב אשר נפלטו מבתיהם בגלל האוריינטציה המינית שלהם. כך גם, עזרתי בשיקומה של נכת צה"ל משותקת בבית חולים תל-השומר (לתקופה של שנה ובהתנדבות יום יומית).

במהלך השנים האחרונות אני עובדת בבית חולים בקשרי משפחות, עבודה המאפשרת אינטראקציה בין מנותחים, משפחותיהם ורופאיהם. סביבת עבודה זו מאפשרת לי לתת מעצמי הבנה, הכלה, סבלנות ואהבה גדולה לאנשים המגוונים שאני פוגשת בבית החולים ומסייעת להם בתהליך המורכב בו הם נמצאים. בעבודה זו זכיתי להוקרת הצטיינות.

אני מסייעת ותומכת באנשי קהילת הלהט"ב תוך מתן חיסיון מלא לזהותם, לפגישותינו ולתוכנן. אני מביאה איתי לאימון ניסיון בעבודה עם נשים, הנמצאות בשעות משבר ומצבי שינוי בחייהן.

כיום, אני מתמחה בשלוש מסגרות אימון אישי ייחודיות ותומכות: האחת, לחברי הקהילה ההומו-לסבית ולבני משפחותיהם, השנייה לנשות ובנות זוג של נכים והשלישית, מאמנת נשים בצמתי התלבטות, משבר ושינוי.

"אתם אלה הבוחרים לראות את חייכם בכל דרך שתרצו".

מפגשי האימון מהווים ניסיון משותף - של המתאמן ושלי - לשאול שאלות מהותיות לגבי חייו, מידת שביעות הרצון שלו מהם והקשיים שבהם הוא נתקל, על מנת לתעל את התשובות להפקת חיים מלאים וממצים יותר.

לעיתים קרובות נוצר פער בין מה שאנחנו מבקשים לבין מה שניתן לנו. החיים לא פותרים עבורנו את הפער הזה מעצמם, וכך הוא הופך מקור לתסכול רב ותחושה של דשדוש. צמצום הפער הזה הוא מטרת האימון האישי.

האימון האישי הוא מתודולוגיה סדורה ושיטתית, שמסייעת להתקדם אל המימוש העצמי בטווח קצר, תוך שינוי התנהגותי וחשיבתי, והיפטרות מהרגלים שמעכבים אותנו. אני גורסת שעלינו לעשות כל שביכולתנו על מנת לצמוח ולממש את הפוטנציאל האדיר והאפשרויות הרבות שחבויות בכל אחד מאיתנו.

לשם כך, על המתאמן לגלות את התשובות לשאלות בתוך עצמו. תפקידי הוא לסייע לו באמצעות שאלות מעצימות, וטיפוח אמונתו ביכולתו. על כן, כל אימון מותאם אישית למתאמן, למארג חייו, ליכולותיו ולרצונותיו.

"כי עוד אאמין גם באדם, גם ברוחו רוח עז" (שאול טשרניחובסקי)

שלכם,
רונית לוי-תלמי

 אתר רונית לוי-תלמי, מאמנת אישית Ronit Levi-Talmi, Coaching

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007