אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 10-9-2011 שם הכותב:מוסך 10 - מוסך מורשה UMI mosah 10 שם המאמר:חיסכון בדלק לרכבי שברולט
חיסכון בדלק ברכב- כיצד?

הכלל החשוב ביותר בתחזוקת רכב הוא לבצע את כל התיקונים שלכם אצל מוסך שברולט מורשה, מקצועי ואמין, שמבטיח לכם טיפול מקצועי ושקט נפשי גם יחד.

במוסך 10, מוסך שברולט מורשה ממליצים קודם כל, לשמור על נהיגה בהילוך גבוה כדי לשמור על סל"ד נמוך, שצורך פחות דלק. בנוסף, חשוב לשמור מרחק כך שתתאפשר נהיגה חלקה בקצב שוטף, ולהימנע מבלימות רבות ומהאצות מהירות. כאשר אתם עומדים ברמזור או בפקק תנועה, כבו את המנוע.
כמו כן, יש לוודא כי לחץ האוויר בצמיגים תקין.
המלצה נוספת מפי מוסך 10, מוסך שברולט מורשה, במידת האפשר, במהלך נסיעה עד 80 קמ"ש כבו את המזגן, ותמיד הקפידו על איכות דלק טובה שלא תגרום לשריפה מוגברת, לשחיקה או לנזקים ברכב. ומעל לכל, אל תתפשרו על תחזוקת השברולט שלכם והעניקו טיפול שוטף לרכב רק אצל מוסך שברולט מורשה ומקצועי.



טיפול מקצועי של מוסך שברולט מורשה כדרך לחיסכון בדלק

מוסך שברולט מורשה המטפל ברכב שלכם עשוי לחסוך לכם דלק, בזכות הידע המקצועי, החלפים האיכותיים ורמת הבטיחות הגבוהה הנשמרת בכל טיפול. במהלך הבדיקות והטיפולים שמבצע מוסך שברולט ישנו מנגנון בקרת איכות קפדני המאפשר לבעלי הרכבים ליהנות ממענה מקיף ושלם ומשלל פתרונות לכל בעיה, החל מכונאות כללית, דרך פחחות או שירותי חשמל ומיזוג אוויר, ועד לחלקי חילוף מקוריים. כך זוכים בעלי רכב השברולט ליהנות משירות מקצועי ושלם במוסך שברולט כמו גם מחיסכון בדלק.

כותב המאמר מנהל אתר : מוסך 10 - מוסך מורשה UMI mosah 10

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007