אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 8-7-2011 שם הכותב:מעבדת איי-לאב iLab שם המאמר:תיקון אייפון במעבדה
תיקון אייפון במעבדה פרטית

נכון לכתיבת שורות אלה , יש בישראל כ750 אלף מכשירי אייפון ,מכשיר האייפון כמו כל מכשיר טלפון מצריך שירות תחזוקה תיקונים ועדכונים.

מגוון התקלות הוא גדול מאוד ובינהם תקלות רטיבות /קורוזיה ,בעיות בסוללה, הטענה , שברים בתצוגה ,שברים בגוף המכשיר ועוד ועוד .
מכשיר האייפון מגיע עם שנת אחריות יצרן - למעשה תקלה שנגרמה כתוצאה מפגם בייצור , אם למכשיר יש פגיעה חיצונית ,שבר סדק שריטה עמוקה או שאריות רטיבות , דבר זה מבטל מיידית את אחריות היצרן וכאן מגיע הצורך בשירות תיקונים.
מסתבר שחברות הסלולר גובות תשלום חודשי גבוהה פלוס השתתפות עצמית שלרוב עולה יותר מעלות תיקון רגילה . לדוגמא אם החלפת מסך באייפון 4 עולה 490 שקלים במעבדה פרטית , בחברת הסלולר ( בהנחה ויש להם בכלל שירות תיקונים ) ישנה עלות חודשית של 50-80 שקלים לחודש בהתחייבות לשנה + השתתפות עצמית של כ300 שקלים , מה שיעלה ללקוח 900 -1200 שקלים במקום 490 וזה עוד לתקלה שכהגדרתם ניתנת לתיקון,ישנן לא מעט תקלות שניתנות לתיקון אך חברות הסלולר אומרות שלא ניתן לתקן אותן .
כל מה שקשור ברטיבות , מכשיר שנפל למים וכיוצא בזה , מיד מבטל את האחריות וגורם להשבתת המכשיר , מכאן כל חברה, המדיניות שלה והמחירים שלה בהתאם לפוליסת התיקונים . הרוב המוחלט זה בכלל לא משתלם.
נזקי רטיבות ומים בהחלט ניתנים לתיקון ואחוז גדול מהמקרים בעלות נמוכה מאוד, הכל תלוי כמה זמן עד שמגיעים למעבדה ומה עושים מהרגע שהאייפון נפל למים , אבל זה כבר נושא בפני עצמו , אולי בכתבה הבאה (: .

כתבה שנעשתה לפני כמה ימים ע"י ערוץ 10 מצאה שתיקון אייפון במעבדה פרטית פשוט משתלם יותר.
חברות הסלולר מספקות שירות איטי , לרוב לוקח למעלה משבוע , יקר משמעותית מעלות התיקון האמיתית,תורים ארוכים , לא מכסות את כל סוגי התיקונים ועוד ועוד .

כמה מילים לגבי כדאיות הביטוח המוצע ע"י חברות הסלולר , אני ממליץ לכם בחום לקרוא את הדף שעליו אתם חותמים.
זמן תיקונים בלתי הגיוניים של עד 14 ימים , כיסוי לא מלא לכל סוגי התיקונים.
עלות חודשית גבוהה מאוד , בשלוש שנים משלמים את מחיר המכשיר , זה כמו לשלם על ביטוח מקיף 30,000 שקלים בשנה לרכב שעולה 90,000 .
ועוד כל מיני סיבות שתמצאו לבד בפוליסה .

כותב המאמר מנהל אתר : מעבדת איי-לאב iLab

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007