אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 4-3-2012 שם הכותב:נקסט מדיה next-media שם המאמר:הקמת אתרים לעסקים
כמעט ואין כיום עסק שאינו מבקש להרחיב את פעילותו גם לרשת. לא רק חברות גדולות אלא גם עסקים קטנים ואפילו בעלי מקצוע כבר מקימים אתרים בהם הם מפרסמים את המוצרים והשירותים שהם מעניקים. הקמת אתרים לעסקים היא אחד מן התחומים הפוריים ביותר בעולם המחשבים כיום, ויש לא מעט חברות המציעות הקמה של אתרים למגוון רחב של לקוחות. לאתר עסקי ישנם מספר יתרונות מוכחים עבור כל עסק, הן ככלי שיווקי והן כפלטפורמה עסקית יעילה.

בראש ובראשונה מהווה הקמת אתרים עסקיים כלי שיווקי שאין שני לו. מבחינה זו ישנה חשיבות מכריעה לעיצוב האתר, כאשר עיצוב נכון יכול להפוך אותו לאמצעי למשיכת לקוחות פוטנציאליים ולקידום תדמית העסק. בנייה של אתר עסקי מתחילה בהגדרת הקונספט העיצובי של האתר על ידי המעצב הגרפי הפועל בדיאלוג עם הלקוח. תהליך מורכב זה מתבסס על ניתוח של קהל היעד ומאפייני הגלישה שלו, ובסופו ניתן כבר להתחיל ליצור סקיצות שיובילו לעיצוב הסופי. ככל שהעיצוב מדוייק יותר כך הוא משדר טוב יותר את ערכי המותג ומושך את הגולשים להמשיך ולבקר באתר.

גם העיצוב המושך ביותר לא יהיה אפקטיבי ללא קידום נכון של האתר העסקי שברשותכם. כדי שאתר אינטרנט ישיג את המטרה שלשמה הוקדם, עליו להיות מקודם ברשימת התוצאות של מנועי החיפוש הפופולאריים ובראשם גוגל. בסופו של דבר, אין טעם להשקיע כסף וזמן בבניית אתר שאף אחד לא ידע על קיומו. קידום האתר נעשה באמצעים שונים כגון שילוב מילות מפתח בתכני האתר, הפצת מאמרים רלוונטיים ועוד. כיום מעסיקות חברות המציעות שירותי הקמת אתרים לעסקים מומחים לקידום, שבנוסף לקידום הראשוני של האתר יכולים לסייע גם בתחזוקה השוטפת שלו.

הקמת אתר עסקי אינה מהווה רק פרסומת יעילה, אלא יכולה לשמש גם בתור פלטפורמה עסקית. חנויות מקוונות מאפשרות לגולשים לצפות במבחר המוצרים שמציע בית העסק ולרכוש אותם בלחיצה כפתור. הקמת אתרים לעסקים מאפשרת בצורה זו לחסוך משאבים שהיו מופנים לשכירת חנות, העסקת מוכרים וכדומה. הצרכן הישראלי התרגל בשנים האחרונות לרכישה באמצעות האינטרנט, והרתיעה שאפיינה תחום זה בשנים הראשונות התחלפה בהתלהבות גדולה המתבטאת בפריחה של אתרי השוואות מחירים וקנייה און ליין.

כותב המאמר מנהל אתר : נקסט מדיה next-media

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007