אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 23-10-2011 שם הכותב:סלע נכסים selapro שם המאמר:ניהול נכסים
אורח החיים וקצב החיים של ימינו מכתיבים את הצורך במיומנות ניהול הזמן וניהול המשאבים, ומחייבים את כולנו להפגין ורסטיליות בתחומים רבים. ככל שעל כתפנו ובראשנו יותר תחומים לעסוק בהם כך נפגמת רמת המקצועיות בעיסוק ונפגמת איכות התוצר הסופי – זהו מחיר הורסטיליות.
כשם שברווז יודע לשחות אך איננו שחיין מצטיין וכשם שהוא יודע ללכת אך מתנדנד ונופל, וכשם שהוא בעל כנף אך עף כעוף חובבן כך גם אנחנו בני אדם תחת עומס וריבוי המשימות, מתקשיים להצטיין בכל.


סלע נכסים מצטיינת בניהול נכסים ומעמידה לרשות לקוחותיה
מחלקה שכל יעודה ותחומי עיסוקה נוגעים בעניין זה בלבד!


רובנו עסוקים וכאשר אנחנו לא, אנחנו צמאים לזמן הפנוי ולשקט הנפשי. לנו יש את השירות עבורך בעל הנכס שיאפשר בדיוק את הזמן הפנוי והשקט הנפשי הדרושים לך.
תחזוק הנכס איננו דבר פשוט ותחזוק מספר נכסים הופך את המשימה לקשה ולעיתים אף מורכבת. בעלי נכסים ועסקים רבים מבינים כי העיסוק בתחזוקה ובניהול הנכסים שלהם, גוזל מהם זמן יקר ומשאבים רבים.
השירות מאפשר לך להשתמש בידע ובמומחיות שלנו לצורכי ניהול הנכס שלך. ודאי חלפה בראשך המחשבה כי מדובר בהוצאות יקרות נוספות אך ההפך הוא הנכון. מטרת השירות הינה לחסוך לך זמן יקר וכסף רב. לטווח ארוך החיסכון הינו אלפי שקלים ובמקרים רבים אף עשרות אלפי שקלים לכל נכס שברשותך – זה מוכח וזה בדוק!!!

מה זה בעצם ניהול נכסים?

לא מדובר רק באחזקה של הנכס ובטיפול במקרי חירום בלבד, מדובר במתן שירות כולל ומקיף המסיר ממך הלקוח כל ההתעסקות בנכס למשך כל תקופת המנוי. לרבות מציאת דיירים ללא כל תשלום דמי תיווך, העברת החשבונות ברשות המקומית וספקי השירות השונים ממך הלקוח לדייר ללא כל התערבות מצדך, העברת מקל בין דייר ישן לחדש ועוד ועוד.... וזאת על מנת שתוכל להנות מתשואות הנכס ללא דאגות תוך צמצום עלויות בעלי מקצוע, חסכון רב של זמן, חסכון רב של כסף ומניעת כל עוגמת נפש.
על ידי מינוי אנשי המקצוע של חברת סלע נכסים כמומחים לניהול נכסיך אתה מבטיח את רווחיות הנכס כהשקעה לטווח ארוך, ומבטיח כי הדיירים במושכר מרוצים.


כותב המאמר מנהל אתר : סלע נכסים selapro

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007