אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 3-1-2011 שם הכותב:דפוס און ליין - האתר הרישמי dfus online שם המאמר:קצת על אינסטלציה
אינסטלציה הוא משהו שאנחנו משתמשים כל יום אשר רובנו יודעים מעט על. כל עוד הכל פועל כשורה, לא אכפת לנו הרבה על הצנרת שלנו או טרח ליצור קשר עם אינסטלטור עבור בדיקות תקינות תקופתיות. אבל פעם אחת הוא פועל, עד שאנחנו מתוסכלים מאוד ובדרך כלל קצת אבוד. אבל עם אספקת הצנרת הזכות וכלי אינסטלציה, אנחנו יכולים לקחת שליטה בחזרה!

אולי אין לך בעיות אינסטלציה כלשהו, אלא הם מסתכלים על מנת לשדרג את המראה של חדר האמבטיה שלך עם אביזרי מים חדשים. אם אתה רוצה לשנות את הברז 1970 בסגנון הישן עם כמה גופי מודגש אינסטלציה חדשה, יש לנו קטע ברז שיעזרו לך להבין איך לתקן ולהחליף ברזים! לשים אביזרי מים חדשים, כגון ברזים, אמבטיות או כיורים clawfoot יעדכן נראה הבית שלך.
אינסטלציה תיקון
אנחנו מספקים את כל הבעיות יש מים, אבל רבים מאיתנו צריך קצת עזרה בתיקון הצנרת ואת יכולה להשתמש טיפים אינסטלציה כמה - גם לעזור הצנרת הוא ממש מעבר לפינה. כדי לענות על שאלות הצנרת שלך, חילקנו את הנושא הזה למקטעים המייצג את המצבים הנפוצים ביותר מרבית האנשים נתקלים:


http://sherut100.net אינסטלטור , שרברב , פתיחת סטימות

http://shravrav.rabanim.net אינסטלטורים , אינסטלציה

כותב המאמר מנהל אתר : דפוס און ליין - האתר הרישמי dfus online

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007