אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 25-9-2010 שם הכותב:יהב הפקות וידאו Yahav Video Productions שם המאמר:סרט תדמית לעסק קטן- זה לא בשמים!
כיום, לרוב העסקים הגדולים, יש סרט תדמית המשמש ככרטיס ביקור ויזואלי של העסק. הסרט מוקרן בכנסים, תערוכות, הרצאות בפני לקוחות, ובעיקר בדף הבית של העסק. הסרט, אמור בתוך דקות ספורות, להציג את החברה והמוצרים העיקריים שהיא משווקת, באופן מושך ומלהיב. חברות רבות משקיעות עשרות אלפי דולרים בהפקה של הסרטים, מתוך חשיבה שסרט "מושקע" ישדר מסר שהחברה היא בעלת אמצעים, ולכן היא מסוגלת להפיק סרט שכזה. ברוב המקרים, הסרט יכלול הרבה "פעלולים ואפקטים טכנולוגיים", בקיצור- הרבה "רעש וצלצולים", שמקורם בחברת ההפקה, אשר משתמשת בכל אמצעי העריכה והאפקטים הטכנולוגיים, בכדי לשדר "תראו כמה השקענו". בהרבה מאוד מקרים, מרוב פעלולים לא רואים את המוצרים שהחברה משווקת, ובכך כמובן מחטיאים לחלוטין את מטרת סרט התדמית.
קטונתי מלבקר את הנעשה בחברות הפקה גדולות, המשתמשות בכל האמצעים שעומדים לרשותם, על מנת להפיק סרט "מושקע". זכותם להשתמש בכל הכלים הטכנולוגיים והשיווקיים, בכדי לענות על צרכי הלקוח, תוך הגדלה מרבית של רווחיהם. בהחלט לגיטימי כל עוד הלקוח מרוצה. אבל, גישה מכסימליסטית זו, מחייבת השקעה של עשרות אלפי דולרים בהפקת סרט תדמית. ברור שעסקים קטנים ובינוניים, אינם מסוגלים להפיק כאלה סרטי תדמית.
אבל, האם באמת עסקים קטנים ובינוניים, צריכים סרטי תדמית "מושקעים"? בעסקים קטנים, יש חשיבות רבה לאנשים שמאחורי העשייה, לפעמים הרבה יותר מהמוצר עצמו. בסך הכל עסקים עושים בין אנשים. אני כלקוח, בבואי להזמין מוצר או שירות ייחודי, מאוד מעוניין להכיר את האנשים המרכזיים שמאחורי העשייה, להבין את גישתם לעשייה ואת תפישת עולמם. במידה ואתחבר לכל אלה, כמובן שכלקוח ארגיש יותר נינוח לבצע עסקה עם אותו אדם. כמובן שהעסקה לא תסתיים ללא התלהבות מהמוצרים או השירותים שהעסק מציע. אבל, במקרים רבים הקושי העיקרי הוא להגדיל את החשיפה של היצרן או ספק השירות, ובניית אמון מצד לקוחות פוטנציאלים. אחרי שנוצרה החשיפה, ונבנה האמון- הדרך לעסקה התקצרה משמעותית.
מכאן, שהדרישות מסרט תדמית עבור עסקים קטנים ובינוניים, צריכות להיות שונות לחלוטין. במקום סרטים "מושקעים", עם הרבה "פעלולים ואפקטים טכנולוגיים", יש להפיק סרטים בעלי אופי אישי. פשוט, להושיב את האדם המוביל בעסק מול מצלמה, ולראיין אותו על עצמו, תפישת עולמו, וגישתו למוצר או השרות שאותו הוא מספק. במקביל, להראות את המוצר או השרות, ולדאוג שיוצג הייחוד שלו (מכיוון שלכל מוצר או שרות יש מספר רב של ספקים). סרט תדמית שכזה ניתן להפיק באלפי שקלים בודדים, לעומת עשרות אלפי הדולרים שבהפקת סרטי תדמית לעסקים גדולים.
סרט תדמית, אשר תוכנן והופק באופן ששם את הדגש על האנשים שמאחורי העשייה, ומועלה לדף הבית של העסק, מגדיל את החשיפה של העסק, מגדיל את האמון של הלקוחות הפוטנציאלים, ויוצר בסיס טוב להצגה אמינה של המוצר או השרות בפני הלקוח. מכאן ועד לסגירת עסקה- זה תלוי רק בייחוד של המוצר או השרות.
צפו לדוגמא בסרט התדמית על רמי מאירי, גדול ציירי הקיר בישראל ("רמי מאירי- המימד הנוסף"), שהופק באופן ששם את הדגש על האדם שמאחורי העשייה. מאז שהסרט עלה לאתר לפני כחמישה חודשים, הוא נצפה על ידי מעל 14,000 (!) צופים, וקיבל משובים מצוינים. בנוסף, הסרט נבחר להקרנה בסינמטק תל אביב, במסגרת פסטיבל 100 שנה לתל אביב (פסטיבל "יוצרים בתל-אביב").
בהשקעה של אלפי שקלים בודדים, יכול גם עסק קטן להנות מסרט תדמית לעסק. אכן- זה לא בשמים!

כותב המאמר מנהל אתר : יהב הפקות וידאו Yahav Video Productions

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007