אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 13-8-2010 שם הכותב:דליה בן-דוד מחשוב ארגוני מבוסס תוכנות מדף&nbs שם המאמר:מסחר אלקטרוני במכירה פומבית בצהל
צבא שרוקד את "ריקוד המקפלות" רוצה גם לקנות במסחר אלקטרוני מסתבר ...ועוד בצבא .....

בהשראת אתר המכירות המקוונות הפופולארי eBay, בחדשנות ומקוריות ייחודית בעולם , צה"ל משיק אתר למכירת ציוד צה"לי ברשת.

שם האתר "הזירה ", בו כל יחידות צה"ל מציעות זו לזו את עודפי המלאי שלהן לכל המעוניין.

באתר כיום יש ציוד צה"לי במלאי בהיקף 6 מיליון שקל והחיסכון יהיה רב .

האתר יתנהל כאתר מכירות פומביות בו כל יחידה תשים למכירה פומבית (auction ) את הציוד שאין בו צורך , שאר היחידות (bidders ) יוכלו להציע לרכוש אותו.

למעשה זהו מחשוב ארגוני פנים צהלי המאפשר חסכון ברכש חיצוני . בשלב ראשון מחפשים "במחסני" היחידות את הציוד הנדרש ,ייתכן שהמלאי קיים ואין בו צורך ביחידה אחת והוא מבוקש ליחידה אחרת ,רק לאחר שלא נמצא מה לקנות במכירה הפומבית , פונים לרכש חוץ סטנדרטי .

רעיון האתר קם במגמה להטמיע את נושא החיסכון וההתייעלות בצה"ל באמצעים מודרנים המוכרים לכל חיל בפעילותו בשעות הפנאי בבית , החיילים מביאים לצבא את הבקיאות בעולם המחשוב המודרני שימוש בכלי מדיה חברתית , מסחר אלקטרוני ועוד כהרגל אז למה לא ליישם אותו "בעבודה " ...בדומה לשאר הארגונים האזרחיים הפועלים בדומה .

כיום האתר הוא אינטרה-נט (פנים צהלי ) ובעתיד יפתח לציבור הרחב במגמה למכור את הפריטים שאין להם דורש ביחידות לציבור האזרחי .

האתר לא מציג למכירה ציוד לחימה אך יתכן שבעתיד יוכלו יחידות צה"ל לרכוש בו אמל"ח , בכל מקרה האפשרות הזאת סגורה בפני הציבור האזרחי .

אז אם בצה"ל הבינו שמסחר אלקטרוני יכול להביא חסכון , יעילות במכירות בשילוב עם חדשנות וזו פלטפורמה נגישה ומאפשרת חשיפה בענק - שווה לחשוב איך הארגון / עסק שלך עושה מסחר אלקטרוני למוצריו , למכור לעולם כולו !!

תחשבו על זה . דליה , http://tinyurl.com/2wch3m4

*מקור הפוסט במאמר בגלובס : http://tinyurl.com/3xq5rcj

כותב המאמר מנהל אתר : דליה בן-דוד מחשוב ארגוני מבוסס תוכנות מדף&nbs

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007