אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 1-6-2010 שם הכותב:ניסור בטון nisur.net שם המאמר:ניסור בטון
ניסור בטון
בעת שיפוץ גדול בבית למגורים קיים או לפני הכניסה לדירה, לעיתים יש צורך להסיר או לפנות קירות ואת ההריסה אפשר לבצע בכמה אופנים ודרכים - ובלבד שלא מדובר בקירות אשר נוצקו בבטון מזויין ובתוכם שזורים ברזלים לחיזוק היציקה של הבטון.
לעומת זאת כאשר צריך להסיר חלקי של מבנה אשר עשויי מבטון או קירות גגות מבטון חלקי גשרים וכדומה - יש צורך לעשות זאת באופן שונה לחלוטין מאשר סתם הריסה.
לפעלוה זו קוראים ניסור בטון אשר לרוב מבוצע עם מסורי ניסור מיוחדים. בדרך כללעל להבי המסור ישנם שבבי יהלום מיוחדים המתאימים לענף התעשייה וקשיותם מקנה להם עמידות גבוהה לאורך תקופה ארוכה בעת החיכוך שנוצר בתהליך הניסור של הבטון.
פעולת הניסור הינה מורכבת ואמורה להיות אחראית ומדוייקת היות שאין מקום לטעויות ומיקצה שיפורים לאכן מכן. חברת ניסור בטון טובה ומומחית תעניק לך שקט נפשי וביטחון רב יותר מאשר מישהו חאפר שרק שלשום רכש איזה מסור יהלום בהזדמנות וכבר מכריז על עצמו כמנסר מקצוען. לפני החיתוך מבוצעות כמה מדידות ותכנית שלמה כיצד יש לגשת אל כל משימה בכדי לאשר את החיתוך הנכון. מקבעים את המסילה שמובילה את המסור , מבצעים בדיקות היתכנות בכדי למנוע אי אלו מרעין בישין ואז מנסרים.
אם המדובר בגג יש לייצב תומכות ולבסס אותו לפני הניסור ורק לבסוף חותכים את הפינות העודפות ומרימים את כל יציקת הבטון אשר יכולה להגיע עד לכדי משקל של 3 טון ויותר. שלב ההנפה עם המנוף הינו קריטי ומתבצע בזהירות ייתרה בכדי למנוע פגיעה בשר המבנה או העובדים בשטח שמלכתחילה מורחקים מהמקום אם אינם נוטלים חלק בהרמה של תקרת הבטון המזויין. ראויי לציין שעוד לפני תחלית העבודה מקפידים לסגור את כל המים למבנה מהשיבר הראשי, ולנתק חשמל מהמפסק המרכזי.
חברת ש.ר http://www.nisur.net/ ניסור וקידוח בטון בע"מ עוסקת בניסור ובקידוח בבטון מזוין, ומעניקה פתרונות מיידיים לכל צורכי הלקוח הפרטי והעסקי בכל רחבי הארץ.
אנו מבצעים מגוון רחב של עבודות - החל בניסור קירות לצורך הצבת חלון או דלת וכלה בפרויקטים רחבי היקף דוגמת ניסור גשרים והריסת מבנים.
ש.ר ניסור וקידוח בטון מנוהלת על ידי שי רודרמן, איש מקצוע מהמובילים בתחום ניסור הבטון, בעל 20 שנות ניסיון וידע מקצועי עם רקע טכני נרחב הניסיון המעשי רב השנים והמיומנות שרכש, מאפשרים לחברה לספק פתרונות ומענה מושלמים לכל דרישות הלקוח.
טל: 5582543 - 03 פקס: 5583134 - 03 נייד (שי): 8822648 - 050,
8822647 - 050 דוא"ל: sr311@walla.com

כותב המאמר מנהל אתר : ניסור בטון nisur.net

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007