אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 30-9-2009 שם הכותב:צח סחר ZAH Trading שם המאמר:בבילון 8 - מילון ותוכנת תרגום המובילים בעולם,


בבילון 8 - בכל שפה,כל מקום

בבילון 8 - מילון ותוכנת תרגום המובילים בעולם, ב-75 שפות.

מעתה אין צורך לבזבז זמן יקר בחיפוש כיצד מאייתים מילה מסוימת או מהו התרגום למילה זו.
עם בבילון 8 קריאה וכתיבה בכל השפות הופכים ליותר קלים, מהירים ויעילים .

בבילון 8 עושה את כל העבודה עבורך, באופן אוטומטי, באמצעות הכלים החדשים :
בדיקת איות במהלך כתיבת טקסט באינטרנט, מילון חכם המתרגם מכל שפה ולכל שפה וכן השלמה אוטומטית של המילה שהתחלת להקליד.

הפעלה בקליק - תוצאות המילון והתרגום מתקבלות בקליק אחד

בבילון הוא מילון וכלי תרגום מהימן, חדשני וקל לשימוש.
כל שעליך לעשות הוא להקליק על טקסט כלשהו ביישום שולחני ? Excel, Word, PowerPoint, דואר אלקטרוני, דפדפן אינטרנט, תוכנת מסרים מיידיים וכדומה, ויפתח לך חלון קטן ובו גישה מקוונת ולא מקוונת, לתוצאות ממילונים ואנציקלופדיות המכסים מגוון רחב של נושאים.

תוצאות המילון והתרגום בלמעלה מ-75 שפות
תוכנת בבילון מאפשרת קבלת תוצאות מ-1,300 מילונים ומקורות תרגום, בלמעלה מ-75 שפות. בבילון כוללת 33 מילונים מקצועיים ועדכניים ב-31 שפות, אשר פותחו על ידי הצוות הלשוני של החברה: אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, איטלקית, פורטוגזית, יפנית, עברית, סינית (מסורתית), סינית (מפושטת), הולנדית, רוסית, קוריאנית, טורקית, ערבית, יוונית ושוודית.


לרכישה ישירות מאתר היצרן והורדת גרסת נסיון - הכנס לאתר צח סחר

בבילון מציעה תרגום טקסט מלא, דו-כיווני, במגוון שפות, הכל בלחיצה אחת. תרגום טקסט מעולם לא היה פשוט יותר. אין צורך לפתוח חלון נוסף או לבצע העתקה והדבקה, אלא ב-לחיצת בבילון פשוטה על כל מילה שאינה מובנת בטקסט, בבילון תזהה אוטומטית את הפסקה כולה ותתרגם אותה. למרות שאף מכשיר תרגום אינו יכול לבצע תרגום מדויק ומלא או תרגום שווה ערך לזה של מתרגם אנושי, התכונה הזו מתבססת על טכנולוגיית התרגום המתקדמת ביותר, והיא תסייע לך להבין טקסטים בשפות שאין לך שליטה מלאה בהן.

תרגום טקסט מלא בקליק אחד בשפות הבאות:
אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, איטלקית, פורטוגזית, יפנית, עברית, סינית (מסורתית), סינית (מפושטת), הולנדית, רוסית, קוריאנית, טורקית, ערבית, פרסית, פולנית ואוקראינית.

l בודק איות עבור Hotmail, Gmal, בלוגים, טפסים מקוונים ועוד

כעת תוכל לאיית נכון בלמעלה מ-30שפות. בבילון 8 בודקת ומתקנת מייד את הטקסט תוך כדי הקלדה באינטרנט - דואר אלקטרוני ב-Web, בלוגים, טפסים ועוד. בודק האיות מספק הצעות איות יחד עם תוצאות תרגום ומילון.

אינך זוכר מה המילה הנכונה או כיצד לאיית אותה? עכשיו זה קל. פשוט התחל להקליד.
בבילון 7 מציעה אוטומטית אפשרויות שונות להשלמת המילה.

קבל תרגומים מכל שפה ולכל שפה. בבילון 8 מזהה אוטומטית את השפות בהן אתה משתמש ולהן אתה זקוק, ומספקת תוצאות עבור כל השפות הללו.מהיום ניתן לתרגם סינית ליפנית, שוודית לאיטלקית, יפנית לטורקית, ועוד.

השתמש בתוכנת בבילון באופן שבו תרצה לראות ולהשתמש בה. בבבילון 8 תוכל להתאים אישית את הממשק בהתאם להעדפותיך. ניתן לשנות את המראה ואת צבע הרקע, גודל הגופן, השקיפות, סדר התוצאות וכדומה.

קבל תוצאות מהירות לחיפוש ולתרגום מסרגל הכלים של בבילון בדפדפן

בבילון מסייעת לך להמיר מטבעות, מידות ואזורי זמן ברחבי העולם. כל שעליך לעשות הוא להקליק על ערך כלשהו ביישום שולחני כדי לקבל המרות מיידיות. שערי החליפין של המטבעות מתעדכנים מדי יום.

ויקיפדיה בקליק אחד
תוצאות ב-13 שפות מויקיפדיה, האנציקלופדיה הרב לשונית הגדולה ביותר באינטרנט הכוללת למעלה מ-4.4 מיליון מאמרים והגדרות שמתעדכנים באופן קבוע ומכסים אירועים קיימים וחידושים אחרונים.

תוכן נבחר של בבילון ? מילון אוקספורד, אנציקלופדיית בריטניקה ותוצאות מבתי הוצאה לאור מובילים בעולם - בלחיצה אחת
בבילון מציעה למשתמשיה, בתוספת תשלום קטנה, מגוון רחב של כותרים מבתי ההוצאה המובילים בעולם: בריטניקה, אוקספורד, מריים וובסטר, Pons, Larousse, Langenscheidt ורבים נוספים.


LingoZ
גש אל Lingoz, קהילת השפה המקוונת, בלחיצה אחת. Lingoz מציעה למשתמשים מרחבי העולם מגוון שירותי שפה, כולל מילוני משתמשים רב לשוניים ושירות שאלות ותשובות. הצטרף למשתמשים נוספים ב-Lingoz וחפש תוכן, תרום תוכן משלך, שתף פעולה והצע או קבל שירותי ייעוץ לשוני.



לרכישה ישירות מאתר היצרן והורדת גרסת נסיון - הכנס לאתר צח סחר



חידושים ושיפורים בולטים ב Babylon 8

הרחבת מערכת התרגום למסמכים שלמים. מלבד מילים, משפטים ופיסקאות, Babylon 8 אפשרת תרגום של דפי אינטרנט שלמים ומסמכים בפורמטים TXT, Word ו-PDF ב-31 שפות לעומת 17 בגירסה הקודמת

יותר שפות, יותר מקורות. הגירסה החדשה מציגה תוצאות בלמעלה מ-75 שפות, מכ-2000 מילונים, מונחונים ומקורות תרגום והמרת מידות ומטבעות, בסך-הכל כ-50 אחוזים יותר מאשר גירסה 7. זאת בנוסף למהדורות המיוחדות של התוכנה עם מילונים מבתי ההוצאה המובילים בעולם: בריטניקה, אוקספורד, מרים וובסטר, Pons Duden ,Larousse ,Langenscheidt ורבים נוספים.

הרחבת התמיכה בויקיפדיה. Babylon 8 מספקת גישה בקליק ל-6.5 מיליון ערכים מהאנציקלופדיה החופשית ב-20 שפות לעומת 13 בגירסה הקודמת

כלים אוטומטיים. לתכונת ההשלמה אוטומטית Auto Completion. משלימה עבור המשתמש מילים וביטויים כשאינו זוכר איך לאיית אותם, מצטרף בגירסה 8.0 מנגנון וידגט גלובוס חכם לסביבת ויסטה שנכנס לפעולה אוטומטית כדי להציע את שירות התרגום המתאים, בודק האיות, וכלים נוספים - לפי הצורך.

כותב המאמר מנהל אתר : צח סחר ZAH Trading

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007