אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 7-9-2009 שם הכותב:שערים (אב שער) בע"מ shearim שם המאמר:כיצד להקים שער חשמלי לבית ?

חווית החניה מטפסת לשיאים חדשים - הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לדמות שער חשמלי בסביבת המגורים – מנוע חשמלי, מערכת לפתיחה מרחוק משוכללת ודוגמת שער מיוחד לשדרוג איכות החיים והביטחון האישי.

אם בעבר שער חשמלי לבית היה תענוג יקר מאוד, שניתן היה לראות רק בבתי פאר צימרים בצפון מהסוג היוקרתי, הרי שכיום אפשר לתכנן לכל בית שער חשמלי או לבסס תשתית מתאימה ליצירת שער חשמלי אטרקטיבי ומפנק המספק גם ביטחון אישי.

הציוד הוא כמובן חלק בלתי נפרד מאיכותו של השער הביתי והוא זה שעושה את ההבדל בין שער ביתי איכותי לשער ביתי שרחוק מלהיות הדבר האמיתי, אולם, במקביל לרכישת הציוד יש להכין את התשתית שבה ישולבו המערכות לשער חשמלי בבית ובכלל זה תשתית החשמל עד לשער. איך מקימים שער חשמלי לבית? הנה כמה שלבים בדרך לשער חשמלי אוטומטי לבית ובכלל.

שער חשמלי: ראשית כל, עליכם להחליט האם מדובר בכניסה שמוקמת כולה למטרת החניה או שמדובר בפתח המהווה גם את הכניסה לבית. כמובן שכניסה שכולה מיועדת לשער ביתי מומלצת יותר מבחינת בטיחות וביטחון. השער החשמלי המעניק תחושה של ביטחון אמיתי והן מבחינת היתרונות שניתן להשיג בחניה מתוחמת. שער חשמלי לבית חשוב למקם במקום מפולס או במקרים שקיים שיפוע, בוחנים איזה סוג שער מתאים ביותר. כמו כן, רצוי להעדיף חניה סגורה ללא מעבר הלכי רגל בתוכה, ובכל מקרה, אם יש מעבר הלכי רגל מומלץ להוסיף לו את אביזרי הבטיחות בלי להתפשר בעלות מול תועלת ואפשר להצטייד במקביל במנורת אזהרה שפועלת כשהשער בתנועה.

אפקט המנוע: בשער חשמלי המנוע משחק תפקיד חשוב, קיימים סוגים רבים של מנועים חשמליים לשער חשמלי לבית, מנוע חשמלי מותאם למשקל השער, למספר הפתיחות והסגירות ביום, נגישות אל ידית נטרול השער בעת הפסקת חשמל ותקלה צריכה להיות נוחה למשתמש, נחוץ שלמנוע יהיה האטות בקצה מהלך העבודה, בפתיחה ובסגירה הוא צריך לעבוד שקט וחשוב לא פחות לדעת לכוון כוח מנוע של השער.

ציוד משוכלל: שער ביתי מצריך מספר פריטים בסיסיים חיוניים, שרק בעזרתם ניתן להשיג את הבטיחות המקסימאלית להלכי רגל וכלי רכב. בתהליך הרכישה יש לכלול: פוטו דו כיווני המונע סגירת השער כשהמעבר אינו פנוי, חשוב שיותקן פוטו במישור פנים ופוטו נוסף במישור חוץ, מנורת אזהרה , גלאי כביש השראתי בסוגי שערים, אפשר לרכוש היום גם מערכות משולבות המאפשרות בטיחות רבה במקרה של נגיעת השער בכלי רכב או הולך רגל. יש כיום מגוון סוגי שערים מעוצבים, שניתן לבחור לפי הקו העיצובי של הבית – הייטקי, כפרי או סטנדרטי , ניתן לראות שערים החשופים בעיני העין המתבוננת מבחוץ או שערים מיוחדים אטומים כך שלא יראו. יש צורך להתייעץ עם איש מקצוע לגבי מיקום מדויק של השער והמנוע להשגת הביטחון והבטיחות המקסימאלית של דיירי הבית,

שער מפנק: ניתן לדמות את חווית השער החשמלי בבית על ידי הצטיידות במערכת בסגנון סטנדרטי, אולם אפשר לשדרג את השער על ידי עיצוב מפנק, משולב במנוע איכותי בעל פונקציות מתוחכמות כגון מתן פקודת עצירה במהלך סגירת השער.
כמובן שאם כבר טרחתם על הקמת שער חשמלי, כדאי לפרגן לחברים שכבר עשו שער חשמלי, אם מדובר בשער שהוא מרוחק מהבית בעשרות מטרים ואין תשתית שמאפשרת – ניתן לפתוח את השער מהטלפון הנייד. ניתן לקנות את הציוד בטווח מחירים מגוון ביותר . רצוי כמובן לערוך השוואת מחירים על מנת להשיג תמורה כדאית מכל פריט.

כותב המאמר מנהל אתר : שערים (אב שער) בע"מ shearim

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007