אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך:2-2-2009 שם הכותב:יניב איתן-צלם yaniv eitan photographerr שם המאמר:צילום אדריכלות
צילום אדריכלות.

צילום אדריכלות- צילום הניתן לאדריכלים,מעצבי פנים,חברות נדל"ן על מנת להציג בצורה החזותית והמרשימה ביותר את הנכס שאותו הם עיצבו ותיכננו.
צילום אדריכלות מוצע גם לאנשים פרטיים המעוניינים לצלם את בתיהם.
הדגשים לצילום אדריכלות :
יש לתזמן את הצילום לזמן ביום שבו הבניין/הנכס מוארים בצורה הטובה ביותר.
הדבר נכון גם לגבי העונה שבה מצלמים-צילום בקיץ כאשר אין עננים והשמש ישירה יהיה קונטרסטי לעומת צילום ביום מעונן שבו השמש מוסתרת ע"י עננים והאור רך יותר.
זווית צילום-צילום בניין מקרוב עלול ליצור תמונה לא פורפוציונלית,תופעה מוכרת בתמונות שצולמו מקרוב היא "התכנסות קווים",על כן רצוי לבחור בזווית צילום מרוחקת ואף גבוהה.
קומפוזיציה מעניינת שתעניין את הצופה-מיסגור נכון של התמונה שיבליט את הנכס בצורה המרשימה ביותר.
בעידן הצילום הדיגיטלי,הצילום נמשך גם לאחר הצילום...תוכנת פוטושופ מאפשרת לתקן ולעבד את התמונה לא רק מבחינת חדות,צבעוניות,קונטרסט וכדומה אלא גם לתקן בעיות טכניות בשעת הצילום.למשל:נדרשתי לצלם בניין,ובשל תנאי השטח לא יכולתי לצלם את הבניין בתמונה אחת,לכן צילמתי אותו (ע"ג חצובה) במס’ תמונות,ובתוכנת פוטושופ חיברתי לתמונה אחת אורגנית.
צילום אדריכלות משמשים כתיק עבודות שמוכר יותר מכל דבר.הצילום נותן לאדריכל יתרון שיווקי לעומת אדריכלים אחרים שאינם מתעדים את עבודותיהם.


יניב איתן צלם - סטודיו לצילום ביפו,
052-4466345
03-5071859
yanive76@017.net.il

כותב המאמר מנהל אתר : יניב איתן-צלם yaniv eitan photographerr

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007