אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך:27-1-2009 שם הכותב:איי לוקיישן ilocation שם המאמר:תיאום צילומים בישראל

עיריית תל אביב:
צילומים באזור תל אביב יש לתאם באמצעות מחלקת מופעים. טלפון: 03-5218504 פקס: 03-5216440 לפנות לטל שפיר. יש להתקשר לטל ישירות ולהודיע על הצילומים. לאחר מכן , יש לשלוח פקס מפורט עם תאריכי ושעות הצילום, לוקיישנים ודרישות ההפקה מהעירייה.
את הבקשה יש להגיש על גבי דף לוגו של החברה, אליו יצורף עלון לתושבים עם פרטים של חברת ההפקה ואיש קשר. את הבקשה יש להגיש 14 יום לפני הצילומים. יש ליידע את המחלקה למופעים בדבר שימוש בגינות, פארקים, מכולות, מים ומאור. אישורי חניה יינתנו לרכבי ציוד בלבד. לרכבים פרטיים יש להסדיר חניה בחניון קרוב. צילומים בנמל תל אביב, פארק הירקון וביפו העתיקה מצריכים אישור מטעם האחראים על הלוקיישנים הנ"ל.

עיריות נוספות:
בעיריית רמת גן יש לאשר את הצילומים מול מחלקת הדוברות.
בעיריית גבעתיים יש לאשר את הצילומים מול מחלקת פרסום והסברה.
בעיריית אשדוד יש לאשר את הצילומים מול מחלקת הדוברות.
בעיריית הרצליה יש לאשר את הצילומים מול מחלקת הדוברות.
בעיריית רעננה יש לאשר את הצילומים מול מחלקת הדוברות.
ברשפון יש לאשר את הצילומים מול מזכירות המושב.
בנתניה יש לאשר את הצילומים מול מחלקת הדוברות.
באילת יש לאשר את הצילומים מול מחלקת הדוברות.

ליישובים נוספים ניתן ליצור קשר עם ilocation ב www.ilocation.tv


שוטרים בשכר:
יש לפתוח התחייבות במשטרה דרך מחלקת כספים. ההתחייבות טובה לכל המרחבים והתחנות בארץ. יש למלא טופס באחת התחנות או המרחבים ולהעביר אותו למחלקת הכספים של המשטרה. בתחילת כל שנה או בהתחייבות הראשונה תתבקש חברת ההפקה להפקיד סכום גבוה. סכום זה אינו להפקדה אלא מראה את גובה הקרדיט שהמשטרה נותנת לאותה חברה לאותה שנה. ההפקדה תתבצע על סמך תחזית ספציפית לכל אירוע, פרוייקט או יום צילום. לתיאום אירוע יש לפנות למחלקת רישוי עסקים בעירייה ולמחלקת רישוי עסקים במרחבהמשטרה הרלוונטי.
ההנחיות לגבי שוטרים בשכר משתנות על פי גודל האירוע ואופיו. במידה ומדובר בצילומים הכוללים יריות, עשן, נסיעות, סגירת רחוב לתנועה או שיהוו גורם למשיכת תשומת לב הציבור יש לתאם שוטרים בשכר מול אחראי תיאום עבודות בכביש של המרחב הרלוונטי.
בחלק מהמרחבים והתחנות יש גם אחראי שוטרים בשכר שמתאם את השוטרים. לאחר תיאום השוטרים יש לגשת לסניף הדואר ולשלם את הסכום באמצעות קבלה לחשבון המשטרה. את הקבלה המקורית יש לשמור ועותק ממנה יש לפקסס לאחראי השוטרים בשכר במרחב וכן להציג אותה לשוטרים בשכר באירוע בעת הצורך. בסוף האירוע יש לחתום לשוטרים על השעות בטופס עבודה בשכר שנמצא אצלם.
צילומים בתחנות משטרה, בכלי רכב ושימוש בציוד משטרתי יש לתאם מול אחראית התקשורת של המשטרה.


למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם ilocation ב www.ilocation.tv

חסימת כביש:
בתל אביב -
1. יש להגיש בקשה למחלקת מופעים בצירוף שני עותקים של סקיצה של הסדרי תנועה שתוכננה על ידי יועץ תנועה מוסמך.
2. את הבקשה יש לאשר בפני :
מהנדס התנועה של העיר
מחלקת תיאום הנדסי - בה יש לחתום על התחייבות שאין פגיעה בתשתיות.
מרחב משטרה רלוונטי (ירקון או יפתח). המשטרה תציג את דרישותיה בכל הקשור לשוטרים בשכר, ציוד וצוות אבטחה.
לאחר אישור הגורמים הנ"ל יש לקבל אישור מחלקת מופעים ולחתום בפניה על כתב התחייבות כלפי העירייה. שכירת אביזרי הבטיחות, צוות האבטחה והשוטרים בשכר הם באחריות חברת ההפקה.
למידע על חסימת צירי תנועה ביישובים נוספים ניתן ליצור קשר עם ilocation

כבאיות יש לתאם מול תחנת הכיבוי הרלוונטית.

אמבלונסים יש לתאם מול דובר מד"א.

למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם ilocation ב www.ilocation.tv

חברת חשמל:
לצורך צילומים הנמשכים לאורך זמן רב באותו לוקיישן, כדאי להתחבר לעמוד חשמל קרוב. פעולה זו מתבצעת בתיאום עם חברת החשמל. במחוז דן יש להגיש את הבקשה 30 יום לפני הצילומים הבאים: כתובת מדוייקת של האתר, מס` העמוד הקרוב ביותר, משך זמן הצילומים בימים ושעות וכן גודל חיבור מבוקש. את התיאום יש לעשות במספר 03-5678941

צילום בשדה התעופה:
לצורך צילום בנמלי התעופה: בן-גוריון, חיפה, ראש פינה, שדה דב, הרצליה, עטרות, עובדה ואילת, יש לפנות לקבלת אישור עקרוני למשרד הדובר ברשות שדות התעופה.
טל`: 03-9710575, פקס: 03-9721722.
יש להעביר בפקס בקשה מסודרת הכוללת: מטרת הצילומים, תאריכים ושעות, מיקום ופרטים נוספים לפי הצורך. דמי ההרשאה והביטוח יהיו בהתאם לשדה הנבחר, מטרת הצילום, משך הצילומים ומספר אנשי הצוות. לכל צילום שיאושר יש צורך בביטוח תעופתי.
לאחר קבלת אישור עקרוני, תופנו לבעל התפקיד המתאים בשדה התעופה הספציפי בו יתקיימו הצילומים.
בחגים ובין החודשים יולי לאוקטובר אין אישור לצילומים בשדות התעופה.

למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם ilocation ב www.ilocation.tv

צילום באתרים של הרשות לשמירת הטבע והגנים הלאומיים:
לצורך צילומים באחד מהאתרים שבפיקוח הרשות הנ"ל, יש לפנות למשרד הדוברות. בטלפון: 02-5005411, פקס: 02-5005409. יש לתאם את הצילומים עם הפקח האחראי על האיזור ולאחר מכן לשלוח פקס בקשה לאישור הצילומים.
הפקס יכלול את הפרטים הבאים: אישור הפקח ושמו, מטרת הצילומים, היכן ישודר, תאריכים ושעות הצילומים, פרטים טכניים (כמות אנשי צוות, ציוד וכד`). צילומים באתרי הקרן הקיימת יש לתאם מול משרד הדוברות בטלפון 02.6707441. ממשרד הדוברות יינתן שם אחראי הלוקיישן המבוקש.
באתרים מסוימים יש של קק"ל ושל רשות הטבע והגנים הלאומיים יש לערוך ביטוח מיוחד לאנשי הצוות.
יש לפנות לקק"ל ולרשות הטבע והגנים הלאומיים שבועיים מראש.
חלק מהאתרים ופעילות בהם תצריך תיאום מול רשות העתיקות וצה"ל. צילומים בשטחי אש של צה"ל מתאפשרים לרוב רק בסופי שבוע. כניסה לשטח אש או בירור לגבי שטח יש לבצע מול מרכז התיאום הרלוונטי - צפון, מרכז או דרום.יש להעביר נ"צ מדוייק, ולצרף עותק ממפת סימון שבילים של האיזור הרלוונטי.

למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם ilocation ב www.ilocation.tv

תחזית מזג האוויר: השרות המטאורולוגי 03-9668855

ilocation עידן ברד"ך יניב שנובסקי עירן טרבלסי.


כותב המאמר מנהל אתר : איי לוקיישן ilocation

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007