אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך:15-1-2009 שם הכותב:לימודי עיצוב Hamama שם המאמר:לימודי עיצוב

החממה הינה בית ספר ונקודת מפגש המכנסת יכולות יצירתיים לעשייה מקורית. המכללה למנהל, כמוסד המלמד רבבות סטודנטים בנושאי לימוד שונים, רואה בתחומי האמנות ועיצוב אתגר ערכי, הראוי למיקוד יכולותיה וכוונותיה במובנם הרעיוני והמעשי ליצירת רף גבוה ובולט בנוף בתי הספר לאמנות ועיצוב בארץ.



בית הספר, בהצהרת כוונותיו ובעצם השתייכותו למוסד בעל יכולות ארגוניות וכלכליות נרחבות, מעמיד תשתית הנותנת מענה מובהק וחד משמעי, ומאפשר ללומדים את מיצוי יכולותיהם תחת קורת גג רבת שנים ומוכרת. הכוחות המיומנים הנאספים אל בית הספר לאמנות ועיצוב מחזקים את ערכיות המסר ואת יכולת מימוש המטרות של החממה הכוללת הישגיות גבוהה של הלומדים.

בעידן המערכות הגדולות והחובקות ,פעילות החממה בית הספר לאמנות ועיצוב, במסגרת המכללה למנהל הוא אך טבעי ומאפשר לפעול מקצועית וערכית, תוך יצירת מערכת יחסי גומלין התומכים את מטרות הסטודנטים ואת אלה של החממה והמכללה למנהל.



המתחם כסביבת לימודים המקיפה את הלומדים, מאפשרת רמת נגישות וגמישות גבוהים לתכנים, היוצרים יריעה רחבה של יכולות. החממה רואה עצמה אורגן בהעמדת מעטפת היכולות שברשותה לטובת הסטודנטים בהכרות ובתעודות המשקפות את היקף הידע והמיומנויות שנרכשו בתהליך הלמידה אך בעיקר את רמת ההישגיות האישית היחודית והמקורית.


- הקניית הידע בתחומי ההומניסטיקה והתרבות.
- רכישת ידע והבנה רחבה במקצועות האמנות והעיצוב.
- הכרת הכלים הטכניקות והטכנולוגיות העדכניות.
- פיתוח מיומנויות ללימוד עצמי.
- הבנת תהליך מעשה היצירה.
- עידוד ופיתוח יצירתיות מקורית.
- הכרת ערך ההוויה האישית והקיבוצית.
- הדגשת הרב תרבותיות והייחודיות הרגשית.
- הבנת נושא אחריותו האתית מקצועית והחברתית של היוצר.
- הנחלת השפה החזותית ועידוד לברור גבולותיה.

עיצוב אופנה, עיצוב תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, עיצוב פנים, אמנות


מסלולי הלימוד


לימודי בוקר - מסלול ארבע שנתי המקיף תוכנית לימודים רחבה המשלבת לימודים עיוניים ומעשיים בקשת נושאים בתחומי התמחות ומקצועות המקנים תשתית יכולות מקיפה. מי שעמד בדרישות המסלול יהיה זכאי לקבל תעודת בוגר של בית הספר בתחום בו התמחה.

לימודי ערב - מסלול דו שנתי מורחב המציב תוכנית לימודים מעשית המשלבת מקצועות יעודיים למימוש היכולות בתחום הנלמד. מי שעמד בדרישות המסלול יהיה זכאי לקבל תעודת סיום של בית הספר בתחום בו למד.

לימודי חוץ

קורסים בודדים - מסלול המאפשר להשתלב בלימודים המתקיימים בנפחי זמן מצומצמים יחסית והיוצרים אינטנסיביותלימודית נוחה למי שמעוניין להמשיך ולהתפתח. ההרשמה תעשה בכפוף לדרישות הקורס ולתקנון בית הספר.



דגשים בתהליך הלמידה
תוכניות הלימודים מדגישות שלושה רכיבים המשתלבים במהלך הלימודים ומפתחים את הלומדים בהיבטים שונים לתכלית אחת יצירתית.

שלושת הרכיבים

ידע - קבוצת נושאי למידה המקנה ידע רחב בעיקר בשלב חטיבת המבואות.

מיומנות - קבוצה נושאי למידה תקנה את היכולת האישית לממש הלכה למעשה ולהפכה ל"מוצר ממשי" בעיקר בשלב חטיבת המבואות ולאורך כל תוכנית הלימודים.

יצירתיות - קבוצת נושאי למידה מקנה את ההבנה והיכולת לעשות "מעשה יצירה " מתקיימת לאורך כל תוכנית הלימודים, מתרחבת בחטיבת ההתמחות והופכת להיות מהותית בעבודות הגמר.


עומס הלימודים
דרישות תוכנית הלימודים יוצרים עומס לימודים המורכב משלושה:
לימודים פרונטאלים, עבודה במעבדות ובסדנאות וכן במטלות הבית. משקלם השונה והנצבר משקף את עומס הלימודים הנדרש.


כותב המאמר מנהל אתר : לימודי עיצוב Hamama

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007