אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך:8-1-2009 שם הכותב:מגנטים לאירועים - חיוכים magnatim שם המאמר:מגנטים לאירועים – חיוכים ב- LIVE
מגנטים הינם אמצעי פרסום שבעלי עסקים משתמשים בו כדי לקדם ולהפיץ את השירות שהם מספקים.
מגנט הפרסום הוכח כיעיל ואפקטיבי כאמצעי פרסום והפצת מידע ללקוחות בגלל מיקומו על חזית המקרר.
לאחרונה יצא לשוק סוג חדש של מגנט עם תמונה המביא פתרון לחוגגים אשר מחפשים מתנה לאירוע , המגנט הינו גדול יותר מהמגנטים שאנו מכירים ומדפיסים עליו תמונה של החוגגים באירוע . היתרון במגנטים לאירועים הוא שהחוגגים שומרים את המגנט עם התמונה אצלם במקרר וזוכרים את האירוע.
מגנטים לאירועים הוא פתרון יצרתי לבעלי האירוע שרוצים שיזכרו את האירוע המיוחד שלהם לזמן רב. מגנטים לאירועים מגיעים במגוון שבלונות ומסגרות לבחירה אישית של בעל האירוע החל מהקדשה אישית על המגנט ובחירת המסגרת.
מגנטים לאירועים יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים החל ממגנטים לחתונות, מגנטים לבר מצווה, מגנטים לבת מצווה, מגנטים לימי הולדת, מגנטים לברית, מגנטים לאירועים עסקים ומגנטים למסיבות סיום של בתי ספר ועוד.
ייחודם של מגנטים לאירועים ניכר בהכנתם בו בזמן ובמקום. את המגנטים מפיקים בזמן האירוע עצמו ומתעדים את כול השמחה והאנשים שחוגגים איתכם באירוע. כבר בעיצומו של האירוע ימתינו המגנטים לרשות האורחים על גבי לוח שיעמוד במקום מרכזי ונגיש, כך יוכלו האורחים לחפש את עצמם מצולמים ולצאת עם מתנה מהאירוע שלכם.

מגנטים לאירועים – חיוכים ב- LIVE

כותב המאמר מנהל אתר : מגנטים לאירועים - חיוכים magnatim

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007