אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 3-11-2020 שם הכותב:משכנתא.אורג.אייאל mashkanta.org.il שם המאמר:הפרכות בעניין בחירת ריביות קבועות בלבד במשכנת
אחרי שנת 2008 יועצי המשכנתאות קבעו כי הלוואות בריבית קבועה בלבד הן בחירות גרועות עבור רוב הלווים. הכותרת כונתה "הלוואות בריביות קבועות בלבד: לא קסם, אבל בדרך כלל לא חכם".

ואז, השורה הבאה:

שיגעון המשכנתא האחרון לריבית מונוטונית בלבד הסתיים בגל עיקולים בשפל הגדול. זרוע של המסלולים משתנה כל כמה שנים של ריבית בלבד מסוכנת עוד יותר. הנה מה לשאול לפני שאתה לוקח את הסיכון הזה.
היועץ עושה עבודה טובה ומגלה כמה מהסיכונים הגלומים במשכנתא בלבד, אך הוא נמנע מלהציב משכנתאות בהקשר המלא של תוכנית פיננסית מלאה. כתוצאה מכך, המאמר מתמלא בפחדי פחד במקום בחינוך ממשי.

לדוגמה, יועצי המשכנתאות מזהירים מפני:

- עיקולים הנובעים מערכי בית מדוכאים
- אופי מתכוונן של הלוואות בריבית בלבד והתשלומים הגבוהים באופן דרמטי שיכולים להיווצר כאשר ההלוואה מתחילה להפחית ו / או להסתגל.
- קציני הלוואות חסרי מצפון שמנתבים את הלקוח בצורה לא נכונה בנוגע ליתרונות הלוואות בריבית בלבד

כדי לטפל בבעיות אלה, אחת-אחת:

- נכס יאבד ערך, ללא קשר למוצר המשכנתא על הנכס. למעשה, סביר להניח כי המלווה עוקל נכס בו יתרת ההון נמוכה מכיוון שיש הפסד גדול יותר למלווה. משקי בית בעלי הון נמוך הם מועמדים טובים יותר לסובלנות ולתכניות הסדר תשלומים אחרות.
- זה נכון בחלקו. התקופה הקבועה של ההלוואה יכולה להיות בקלות 3 שנים, 5 שנים, 7 שנים או 10 שנים, אך ניתן גם לתקן אותה לאורך 30 שנה. עבור המסלולים הלא צמודים בריבית משתנה, בעל בית שומר לעצמו את הזכות לבצע החזר כספי להלוואה חדשה לפני שהמוצרים יסתגלו ו / או יתחילו בלוח הזמנים של הפחת.
לקוחות יכולים להילחם במלווים טורפים על ידי חיפוש השכלה ולימוד משכנתאות. ישנם הרבה משאבים נפלאים ללמוד על משכנתאות באינטרנט.
רק לסוף נדגיש בקצרה את החיובי של ריבית הלוואות דירות בלבד והוא מסמר את הראש.

בקיצור, זה מסתכם במשמעת - ממש כמו בכל מוצר משכנתא אחר. צריך לא לרוץ על מה שנראה בטוח. יכול להיות מה שמשתנה יעזור לך יותר לטווח הארוך מאשר הטווח הקצר. אז עדיף שתתיעצו ואל תיקחו משכנתא בלי יועץ שמבין מה הוא עושה.
סתכלו במחשבון משכנתא איך המסלול המשתנה יתנהג ואיך המסלול בריבית קבועה יתנהג.

כותב המאמר מנהל אתר : משכנתא.אורג.אייאל mashkanta.org.il

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007