אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 20-8-2012 שם הכותב:רכיבה טיפולית רכיבה טיפולית שם המאמר:רכיבה טיפולית
קיימות שיטות רבות וגישות שונות לטיפולים שונים אשר מאפשרות לכל מטופל לבחור את המטפל המתאים לו שעליו הוא יכול לסמוך ובנוסף את הטכניקה הרצויה לו. מובן שמגוון האפשרויות הוא רב, לדוגמא ניתן לבחור בטכניקות שעובדות על הרגש כמו שיחות עם פסיכולוג, או בתרפיה בתנועה, בתרפיה בעזרת מוזיקה ואומנות, בתרפיה בעזרת בבליותרפיה ועוד. בחלק הפיזי קיימות גם כן שיטות רבות החל מפיזיותרפיה, עיסוי, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד רבות אחרות.
במאמר זה נתמקד ברכיבה טיפולית רכיבה על סוסים, רכיבה טיפולית לכל אדם באשר הוא אם זה רכיבה טיפולית לילדים או למבוגרים או רכיבה טיפולית לנכים ועוד. טיפול שמתבצע בעזרת רכיבה טיפולית מתרחשים בו תהליכים בשלושת הרמות: הגוף, הנפש והרוח.
הסוס ניחן בתכונות מיוחדות, כגון: שהייה במחיצת הסוס, הטיפול בו, וכמובן הרכיבה עליו מאפשרים תקשורת ייחודית המספקת חוויה טיפולית המקדמת את בריאותם הרגשית והפיזית של המטופלים.
רכיבה על סוסים, הינה פעילות מוטורית מורכבת, המהווה אתגר ותורמת לקידום מצב הגוף והיכולות המוטוריות וגם מסייעת למטופל בתחום הנפש והרוח על ידי הצפת תכנים רגשיים חבויים המאפשרים התמודדות רגשית טובה יותר.
מטפל שעוסק במקום של חוות רכיבה טיפולית מנצל את כל התכונות המיוחדות של הסוס כדי להפיק את המקסימום בשביל המטופל.
גוף הסוס, תנועתו היחודית, היענותו לשפת הגוף של הרוכב עליו וקבלת הרוכב ללא תנאי ושיפוט מאפשרים למטפל ברכיבה כלי טיפולי מדהים.
בזמן רכיבה טיפולית על סוסים נוצרת אינטראקציה בין הסוס לבין המטופל ובין המטפל המאפשרת למטופל לחוות חוויות סנסו מוטוריות, רגשיות ותקשורתיות. במגרש הרכיבה יכול המטופל להיפגש עם ההצלחות שלו עם הפחדים והכישלונות שלו, ללמוד עליהם ולעבדם בצורה חיובית בסביבה תומכת. לאתר שלנו: http://www.xn--5dbgdlcdbjp2ftb8a.com/
לרכיבה הטיפולית תרומה עצומה ומיוחדת. טיול רכיבה על סוסים נעשה בטבע, באווירה פתוחה ומאפשר למטופלים רבים להרגיש את החופש ואת המרחב. השהות בטבע בקרבת חיות והעיסוק בפעילות גופנית חשובים במיוחד לאור השינוי בהרגלי החיים בעידן המודרני.
בעזרת רכיבה טיפולית על סוסים, ניתן גם לטפל במגוון מצבים ותסמונות רגשיות.
דוגמאות לחלק מההפרעות הרגשיות בהן ניתן לטפל:
הפרעות תקשורת כגון אוטיסטים, פיגור שכלי ותסמונות שונות. מצבי טראומה וחרדה היפראקטיביות הפרעות קשב וריכוז, לקויות תחושתיות.
כיום גדל הביקוש לטיפולים בתחום רכיבה טיפולית גם בקרב אנשים שאינם סובלים מלקויות ספציפיות. הם רואים בטיפול זה דרך נפלאה להעלאת המודעות העצמית ולקידום הצמיחה האישית .אין ספק כי הרכיבה הטיפולית הינה בחירה מצויינת לטיפול שאינו סטנדרטי והיא מעשירה ומהנה. זוהי אפשרות מצויינת לתהליך ריפוי שונה.
כל מי שמעוניין ללמוד לימודי רכיבה טיפולית יכול לעשות זאת במקום של חוות רכיבה טיפולית ועל ידי כך לתרום למטופלים רבים להתגבר על קושי זה או אחר

כותב המאמר מנהל אתר : רכיבה טיפולית רכיבה טיפולית

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007