אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר ליקויי בניה אתר ליקויי בניה

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר ליקויי בניה אתר ליקויי בניה

אתר ליקויי בניה אתר ליקויי בניה , תחומי התמחות


תחומי התמחות:
ליקויי בניה הינה רעה חולה שהפכה לנורמה מצד הרבה קבלני בניה.
אתר ליקויי בניה מציג ליקוי אחר ליקוי בנייה שבוצעו על ידי קבלן בניה אשר אינו חושש ממשרד השיכון או מרשם הקבלנים ועדיין בונה בתים בישראל.
לרושכי בית במבנה משותף או דירה כלשהי ולמתכוונים לכניסה אל הדירה : תהליך רכישת בית או נדלן או דירה בלשון העם, כדאי שתתבצע על ידי עורכי דין מומחים
רוכשי בית לרוב נוטים לקבל את הצעת הקבלן לקבל שרות חתימה על החוזה עם משרד עורכי דין מטעם הקבלן, וכל זאת רק בגלל הרצון לחסוך מעט כסף ברכישת הדירה המיוחלת - זו טעות נפוצה שעוד בעתיד תתברר לרוכשים שתעלה להם ביוקר, ביוקר רב אפילו.
עורכי דין נדלן - בניה
ברור מאליו שהחוזה שנערך על ידי עורך דין מטעם הקבלן, לא ממש פועל לטובתך וסביר להניח גם שיהיו שם כמה "מוקשים" וסעיפי סעיפים בכתב קטן אשר לרוכשי הבית אינם מובנים. במיוחד הניסוח המשפטי שלהם. עורכי דין מומחים בנושא בניה ידעו טוב יותר מהקונים מהם פשרם של כל הסעיפים, וכיצד יש להתייחס אליהם, ואולי אף לבטלם. עורך דין מצד הרוכשים יבקש גם להוסיף סעיפים מגבילים לטובתכם, כגון סעיף חשוב שאם ניתגלו ליקויי בניה, ותואם עם נציג הקבלן שיבואו לתקן ביום מסויים ובשעה מסויימת אזי אי הגעה של נציג הקבלן במועד שניקבע - תגרור פיצויי כספי עבור הדיירים שהרי איבדתם לפחות חצי יום עבודה, ביטלתם דברים אחרים מכורך התאום עם הקבלן וכהנה.

 תמונת אתר ליקויי בניה אתר ליקויי בניה

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007