אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

 

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר הייויי שיעורים פרטיים highway שיעורים פרטיים

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר הייויי שיעורים פרטיים highway שיעורים פרטיים

אתר הייויי שיעורים פרטיים highway שיעורים פרטיים


HighWay מתמחה בתחום ההוראה הפרטית ומעניקה שיעורים פרטיים במגוון מקצועות לימוד.
מטרתנו ללמד כל תלמיד בדרך שתאפשר לו להביא לידי ביטוי את הטמון בו.
אנו מאמינים ביחס אישי ומקדמים את התלמיד על ידי שיטת הלימוד המתאימה לו, ובכך להעלות אותו על הדרך המהירה להצלחה בלימודים.
על החזון:
אנו מאמינים כי כל תלמיד הוא עולם ומלואו. לכל תלמיד יש את האופי המיוחד לו, סוג האנשים איתם הוא מתחבר, מהירות התפישה, ההפנמה והיישום של חומר הלימוד כמו גם קצב ההתקדמות שלו.
על כן, אנו טוענים כי יש לעמוד על קנקנו של כל תלמיד לפני השיעור- תכונותיו, אופיו, הצלחותיו, כשלונותיו ושאיפותיו.
בהתאם לידע הנרכש על התלמיד ניתן להתאים לתלמיד את אופן הלימוד הדרוש לו על מנת להצליח- שיעור קבוצתי, אחד על אחד, שיעור אונליין, תרגול עצמאי תוך מעקב ושיעור מוקלט בווידאו.
ניתן אף להתאים את המורה הרצוי- סבלני, קשוב, מצחיק, קשוח, צעיר, אחראי או רציני. זאת בכדי שהשילוב הנכון יניע את התלמיד להתמודדות מושכלת עם נושאי הלימוד והגשמת המטרות הלימודיות שהציב התלמיד.
אצלנו כל תלמיד מקבל את תשומת הלב הראויה לו- המורה, השיטה וכלי הלימוד מותאמים באופן אינדיבידואלי לצרכיו ואופיו של התלמיד כך שהתלמיד יוצא מכל שיעור עם ביטחון עצמי מוגבר ויכולת להתמודד בעצמו עם הבעיות הלימודיות בהצלחה.
צוות פיתוח שיטות הלמידה שלנו עובד שעות נוספות על מנת לספק לתלמידים ולהורים פתרונות לימודיים יחודיים על השיעורים הפרטיים.
השיעורים הפרטיים מועברים למתכוננים לכיתה א’, לתלמידי בי”ס יסודי, לתלמידי חטיבות הביניים, לתלמידי התיכון, למתכוננים לבחינות הבגרות, למשלימי בגרות ולמבוגרים המעוניינים לרכוש השכלה בתחום האנגלית העסקית.
לאחר המפגש הראשון עם התלמיד נקבע אופן הלימוד הרצוי לו: בקבוצה קטנה או באופן יחידני, מסלול הלימוד הרצוי-השלמת פערים, תיגבור בצמוד לחומר הלימודי של הכיתה או תוכנית מצטיינים- לימוד מעבר לחומר הנלמד בכיתה.
בנוסף נקבע מקום הלימוד, אווירה בשיעורים חיובית ומעודדת למידה – חשוב לנו שאזור הלמידה בו התלמיד ילמד עם המורה הפרטי יהיה נוח, סטרילי ושקט ולכן אנו מציעים מספר מקומות לימוד לבחירתכם- במרכז הלימודי, בבית התלמיד או בבית המורה.
מענה וייעוץ- אנו מעניקים ייעוץ חינם בנושאי בחירת מסלולי לימוד, מגמות והכנה לבגרות. אתם מוזמנים לצלצל 24 שעות!
על המורים הפרטיים:
צוות המורים הפרטיים שלנו מורכב ממורים פרטיים בעלי שם בתחום, מסטודנטים מצטיינים ומורים מוסמכים.
המורים עוברים תהליך סינון קפדני ומבחני מיון. אנו מאמינים באיכות החומר האנושי ועל כן צוות המורים שלנו מורכב אך ורק ממלמדים אמינים, אחראים, מנוסים שההוראה בליבם.
אנו מאמינים שהקשר הישיר עם הלומד ואינטראקציה חיובית יובילו אותו להצלחה, ועל כן חשובה ההתאמה בין הלומד למורה. לפי המפגש הראשוני ושיחת הפתיחה אנו משתדלים להתאים בין תכונות האופי של התלמיד לתכונות המורה ברמת האפשר.
חשוב לציין- כי במידה ואין שביעות רצון מצדכם מוחלף המורה.
צוות המורים הפרטיים שלנו נבדק במהלך שנת הלימודים וזאת על מנת לשפר את איכות ההוראה – נשמח אם תמלאו משוב לקוחות מעת לעת.
מורינו שמים את התלמיד במרכז תשומת הלב- מלווים את התלמיד וההורה לכל אורך שנת הלימודים עם יחס אישי ומילוי צרכי הלומד העצמאי גם לאחר שעות הלימוד לתלמיד חשוב לדעת שיהיה שם מישהו שידריך אותו כאשר הוא נתקל בבעיה, בכדי לשמור את ההורים והתלמידים מעודכנים ולעקוב אחר ההתקדמות והעמידה במטרות, יישלח אליכם דוח מעקב חודשי.

 אתר הייויי שיעורים פרטיים highway שיעורים פרטיים

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007