אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

 

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר מתנות מקוריות לגבר ולאשה | גאדג'טים | He She He She

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר מתנות מקוריות לגבר ולאשה | גאדג'טים | He She He She

אתר מתנות מקוריות לגבר ולאשה | גאדג'טים | He She He She


מתנות מקוריות - מחפשים רעיון למתנה מקורית?

מתנות לגבר
צריך לדעת איזו מתנה לבחור לגבר. מבחר מתנות מקוריות לגבר. מתנה מקורית לגברים עסוקים שאין להם זמן, מתנות שימושיות לעבודה וגם לשעות הפנאי, כגון עניבות, משגר טילים USB, שעון עולם, אוזניית Bluetooth, עטים לגבר, ארנק אלומיניום אופנתי, מנורת USB ועוד רעיונות של מתנות לגבר.

מתנות למשרד
חשוב לדעת לאבזר משרד באופן יעיל בכדי שייתן השראה ומוטיבציה לעבוד ולהתקדם עוד. מתנה למשרד היא דרך נהדרת להגיד למישהו שאתה מאמין בו. להלן דוגמאות למספר מתנות למשרד – שעון קיר, מערכת שמע, ספר כספת, עכבר הקסם של חברת Apple, מסגרת תמונות דיגיטלית, ברכת העסק, מיני מדפסת Canon, דיבורית בלוטות', ערכת צחצוח נעליים, פד לעכבר ועוד שלל מתנות למשרד ייחודיות.

גאדגטים
בין המוצרים שלנו תוכלו גם למצוא גאדג'טים, אביזרים שימושיים אשר נחשבים למתנות איכותיות, הרבה אנשים אשר אוהבים מחשבים וטכנולוגיה יעריכו מתנות של גאדג'טים. בין המוצרים שלנו- גאדגטים של iPhone, עציץ פרחי USB אשר נחשב כמתנה שימושית וטרנדית, כמו כן אוזניית Bluetooth, אולר – אולרים איכותיים, משקפי וידאו דיגיטליים ועוד...

מתנות לבית
להביא מתנה לבית זה להביא מתנה קלאסית. כאשר אין לכם רעיון למתנה, ניתן להביא כוסות או ספל מעוצבת, שואב אבק ידני, מאפרות אופנתיות. יש לדעת שכאשר מביאים מתנות לבית זה מביע על אכפתיות ומחשבה תחילה.

מתנות רומנטיות
כשיש יום מיוחד בשנה כמו יום נישואים, יום הולדת של בן/בת הזוג או בכלל, כשמתחשק להגיד "אני אוהב/ אוהבת אותך" זה כיף להביא מתנה מקורית ומתחשבת למי שאנו אוהבים. להלן מספר מתנות רומנטיות מבין מבחר המוצרים- עיתון מקורי מהיום בו נולדתם, ארנק תכשיטים, עכבר למחשב משובץ בצורת לב, מכשיר עיסוי, קלטת USB ועוד מגוון רעיונות של מתנה רומנטית מיוחדת.

מתנות לאישה
כשלא יודעים לדעת מה להביא לאישה אין צורך להתבייש, הרבה גברים לא תמיד יודעים איזה מתנות לאישה אפשר לקנות– בין אם זו אם, חברה או ידידה. להלן מספר הצעות מקוריות: נעלי בית מסאג' לאישה, מגש פינוק למחשב, תיק אופנתי, ספר מעניין, אלבום תמונות מעוצב, מחזיק מפתחות דיגיטלי עם תמונות של הזוג / בני משפחה ועוד... מתנה לאישה שאתם אוהבים.

 אתר מתנות מקוריות לגבר ולאשה | גאדג'טים | He She He She

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007